Verze ze dne 01.02.2024

I. Definice

Prodávající
Internetový obchod „ADEKO.Kids” je provozován ADEKO KOCUR Spółka Komandytowa se sídlem v Rudě Śląské, ul. Planty Kowalskiego 5, Ruda Śląska 41-709, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Gliwicích, X. obchodní oddělení Krajského obchodního rejstříku pod číslem KRS: 0000764262, NIP: 6412545858, REGON: 38223826300000.

Telefon: 533 824 401
E-mail: biuro@adeko.kids
Webová stránka: https://adeko.kids/

Zákazník
Zákazníkem je každá fyzická osoba s alespoň omezenou právní způsobilostí, která dosáhla věku 18 let, a také právnická osoba nebo organizační jednotka s právní způsobilostí a způsobilostí k právním úkonům, která navštívila webovou stránku internetového obchodu a zaregistrovala se v něm.

Spotřebitel
Spotřebitelem je fyzická osoba, která s podnikatelem uzavírá právní úkon nesouvisející přímo s její obchodní nebo profesní činností. Na základě následujících předpisů, s ohledem na použití předpisů vztahujících se na spotřebitele, se rozumí také fyzická osoba, která uzavírá smlouvu přímo související s její obchodní činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že nemá pro ni odborný charakter, zejména s ohledem na předmět její obchodní činnosti, uvedený na základě předpisů o Centrálním rejstříku a informacích o hospodářské činnosti:

Čl. 3855, 5564, 5565, 5765 Občanského zákoníku, čl. 7aa Zákona o právech spotřebitelů

Registrace
Vyplnění registračního formuláře zákazníkem na webové stránce, prostřednictvím zadání požadovaných osobních údajů a vytvoření: Přihlašovacího jména (e-mailové adresy) a Hesla (stanoveného zákazníkem, obsahujícího alespoň 6 znaků).

Zboží
Chápáno jako produkty nabízené Prodávajícím k prodeji v internetovém obchodě. Fotografie produktů se mohou mírně lišit od skutečného vzhledu produktů z obchodu.

Dodávka
Kompletace Zboží dle objednávky a jeho dodání Prodávajícím zákazníkovi na adresu uvedenou zákazníkem v oblasti obsluhované obchodem. Dodávka může být realizována prostřednictvím služeb externího kurýra. Externí dodavatelé a ceny dodávky jsou uvedeny na webové stránce. Prodávající rovněž nabízí osobní odběr v sídle společnosti. Způsob dodávky volí zákazník.

Cena
Cenou se rozumí cena včetně DPH za Zboží uvedená spolu s informací o Zboží, nezahrnující náklady na dodávku. Ceny Zboží v Obchodě jsou uvedeny v polských zlotých a zahrnují DPH.

Cena uvedená v obchodě je závazná a není předmětem jednání. Prodávající si vyhrazuje právo změnit cenu nebo odmítnout realizaci Objednávky v případě zřejmé chyby.

Správce
Správcem osobních údajů Zákazníka poskytnutých během nákupu bez registrace a na registračním formuláři je ADEKO KOCUR Spółka Komandytowa se sídlem v Rudě Śląské, ul. Planty Kowalskiego 5, Ruda Śląska 41-709 KRS: 0000764262.

Objednávka
Soubor Zboží vybraných Zákazníkem elektronickou formou prostřednictvím webové stránky https://adeko.kids/ určených k realizaci v souladu s těmito Pravidly.

Náklady na doručení Zboží
Poplatek - rozumí se jako celková cena za doručení Zboží Zákazníkovi na jím uvedenou adresu v souladu s Objednávkou.

Oblast působnosti obchodu
Jedná se o oblast, ve které jsou doručovány Zboží v souladu s těmito pravidly, tj. Polsko a členské státy Evropské unie.

II. Registrace a nákupy

Registrace/Nákup bez registrace

  1. Nákupy prostřednictvím internetového obchodu jsou možné po vytvoření účtu (za podmínky správného vyplnění registračního formuláře kupujícím, zejména uvedení osobních údajů, e-mailové adresy – která zároveň slouží jako přihlašovací jméno – a vytvoření hesla, telefonního čísla, adresy pro doručení zboží) nebo bez vytvoření účtu po zadání všech údajů nezbytných pro realizaci objednávky. Navíc, bez ohledu na výběr nákupu po registraci nebo bez ní, je zákazník požádán, aby se seznámil a akceptoval tyto pravidla.

    Pozor! Zákazník prohlašuje, že souhlasí se zpracováním osobních údajů zaškrtnutím políčka u prohlášení o následujícím obsahu:

    "Tímto prohlašuji, že jsem se seznámil a akceptuji Pravidla internetového obchodu "ADEKO.Kids" a souhlasím s využitím a zpracováním mých osobních údajů uvedených v registračním formuláři pro potřeby související s realizací smluv ze strany Správce v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů ze dne 10. května 2018 (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000), jakož i s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně údajů) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dále RODO a příslušnými právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů".

  2. Neakceptování souhlasu se zpracováním údajů v rozsahu provedení služby znemožní realizaci objednávky.
  3. Registrace se provádí jednorázově, každá další Objednávka vyžaduje pouze zadání přihlašovacího jména a hesla zákazníka.
  4. Navíc může zákazník souhlasit s přijímáním reklamních informací a obchodních nabídek a akcí zaškrtnutím políčka u prohlášení následujícího obsahu:

    „Přihlášením k odběru newsletteru souhlasím s využitím a zpracováním mých osobních údajů uvedených v registračním formuláři pro reklamní účely.”

  5. Přihlašovací jméno a heslo mají důvěrný charakter. Zákazník používající přihlašovací jméno a heslo je povinen aktualizovat své údaje v případě jejich změny. Odpovědnost za nedostatek aktualizace nebo zpřístupnění svých údajů třetím osobám nese zákazník.
  6. Podnikatelské subjekty, které chtějí obdržet fakturu DPH, vyplňují navíc pole nezbytná k vystavení faktury DPH.

Požadavky na vybavení

  1. Pro používání internetového obchodu by měl zákazník disponovat počítačem s následujícím vybavením:
    • internetové připojení s minimální propustností 128 kbs/s;
    • internetový prohlížeč,
    • zapnutá podpora jazyka JavaScript, rámců a stylů CSS;
    • obrazovka s minimálním rozlišením 1024x768;
    • aktivní e-mailový účet.

Objednávání

  1. Objednávky lze podávat 24 hodin denně po celý rok.
  2. Prohlížení a výběr produktů obchodu nevyžaduje registraci ani přihlášení do systému. Po výběru produktů dostupných v internetovém obchodě je zákazník umístí do virtuálního košíku. Během celého nákupního procesu má zákazník možnost prohlížet obsah svého košíku a provádět v něm změny. Průběžně může rovněž kontrolovat hodnotu nákupů a náklady na dodávku. Po rozhodnutí o nákupu je zákazník požádán o potvrzení úmyslu provedení objednávky.
  3. Před nákupem je zákazník povinen se seznámit s popisem produktu.
  4. Po úspěšném dokončení procesu nákupu obdrží zákazník e-mail potvrzující podání Objednávky.
  5. Uvedení produktů v internetovém obchodě představuje pozvání k podávání nabídek. Podání objednávky představuje nabídku ve smyslu Občanského zákoníku, podanou Prodávajícímu zákazníkem. Po podání objednávky přistoupí Prodávající bez prodlení k její realizaci. Prodávající potvrdí zákazníkovi přijetí objednávky a přistoupení k její realizaci e-mailem na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v registračním formuláři.
  6. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku přijetí platby ceny Prodávajícím a potvrzení přijetí objednávky Prodávajícím k realizaci. Prodávající si vyhrazuje právo k dodatečné ověření údajů zákazníka, např. prostřednictvím telefonického kontaktu.
  7. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout realizaci Objednávky v případě, že:
    • objednávka byla podána na nesprávně vyplněném formuláři,
    • po neúspěšném pokusu o potvrzení Objednávky,
    • objednávka byla podána v rozporu s těmito pravidly,
    • nastaly okolnosti, které prodávající nemohl ovlivnit a které nebylo možné předvídat
  8. Zákazník bude informován o odmítnutí realizace objednávky e-mailem zaslaným na adresu uvedenou v procesu registrace.

III. Realizace Objednávek

Dodávka

  1. Zboží objednané zákazníkem je dodáváno Prodávajícím na uvedenou adresu v oblasti působnosti obchodu. Náklady na dodávku jsou zahrnuty v celkové ceně Objednávky zaslané zákazníkovi v e-mailu potvrzujícím podání Objednávky. Realizace Objednávek probíhá od pondělí do pátku, v zásadě do 1-14 pracovních dnů od podání objednávky. Tento termín může být prodloužen, o čemž bude zákazník informován v samostatném e-mailu. Prodávající nerealizuje Objednávky ve dnech zákonem stanovených jako dny pracovního klidu v souladu s platnými předpisy. Prodávající si vyhrazuje právo stanovit další, jiné dny nerealizování Objednávek.
  2. V případě potřeby může zákazník kontaktovat Prodávajícího elektronicky nebo telefonicky.
  3. Zákazník obdrží objednané Zboží spolu s prodejním dokladem: pokladním dokladem nebo fakturou DPH, pokud o ni zákazník při podání objednávky požádal a uvedl potřebné údaje pro její vystavení. Prodejní doklad představuje písemné potvrzení obsahu podané Objednávky.
  4. Prodávající předá vlastnictví Zboží zákazníkovi v okamžiku zaplacení ceny za Zboží zvýšené o náklady na dodávku v souladu s ustanoveními těchto pravidel.
  5. Údaje týkající se prodejních transakcí prostřednictvím internetového obchodu jsou shromažďovány a uchovávány informačním systémem Prodávajícího po dobu alespoň 2 let od data uzavření transakce.
  6. V případě nemožnosti realizace objednávky z důvodů např. nedostatečného množství objednaného Zboží nebo dočasné nedostupnosti objednaného Zboží se Prodávající před potvrzením objednávky spojí s objednatelem za účelem stanovení dalších podmínek realizace objednávky.
  7. V případě, že nesrovnalosti jsou významné, bude zákazník kontaktován zaměstnancem Prodávajícího za účelem stanovení podmínek provedení Smlouvy. Pokud zákazník nesouhlasí, Smlouva zaniká.
  8. Nabídky pocházející z výprodejů a propagační nabídky jsou dostupné do vyčerpání zásob. Vzhledem k omezenému množství zboží v uvedených nabídkách nebudou objednávky podané po vyčerpání zásob realizovány, o čemž bude zákazník informován telefonicky nebo e-mailem zaměstnancem Prodávajícího.
  9. Zákazník se zavazuje k odběru Zboží a zaplacení celkové částky objednaného Zboží spolu s dodávkou poskytovanou Prodávajícím (celková částka v potvrzení podání Objednávky).

Oblast působnosti

  1. Internetový obchod dodává Zboží pouze v oblasti působnosti obchodu, tj. na území Polska a členských států Evropské unie.

Náklady na dodávku a platební podmínky

  1. Náklady na dodávku závisí na velikosti Objednávky a jsou uvedeny na webové stránce a v souhrnu Objednávky.
  2. Prodávající přijímá následující platební metody:
    • tradiční bankovní převod;
    • rychlý bankovní převod;
    • kreditní karta;
    • prostřednictvím: imoje, applePay, PayPal, GooglePay;
  3. Výběr způsobu dodávky a formy platby provádí zákazník ve formuláři objednávky.
  4. Platba rychlým převodem, kartou a prostřednictvím platebních služeb probíhá podle pravidel poskytovatelů těchto služeb.

Právo na odstoupení od smlouvy

  1. Zákazník, který nakupuje jako spotřebitel, má právo ve lhůtě 14 dnů od doručení objednaného produktu odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodu a bez nákladů, s výjimkou přímých nákladů na vrácení zboží, podáním písemného prohlášení prodávajícímu.
  2. Vrácený produkt nesmí být použit. Použitím rozumíme sestavení postele.
  3. Prohlášení lze podat elektronicky na formuláři, jehož vzor je přiložen k těmto pravidlům, prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu Obchodu nebo podáním písemného prohlášení zaslaného v listinné formě na adresu Obchodu.
  4. Pro dodržení lhůty na odstoupení od smlouvy stačí odeslat prohlášení před uplynutím 14 dnů od doručení produktu.
  5. Obchod neprodleně zašle zákazníkovi potvrzení o přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy, ve formě e-mailu, který umožňuje jeho stažení a uchování.
  6. Vrácený produkt by měl být ve stavu nezměněném, ledaže změna byla nutná v mezích běžného užívání. Zákazník by měl vrátit produkt v takovém množství a kvalitě, v jakém jej obdržel, s výhradou předchozí věty. Zejména by měl přiložit veškeré části, příslušenství, návody, podmínky užívání a další dokumenty, které obdržel spolu s produktem.
  7. Vrácený produkt by měl být zaslán na adresu sídla Obchodu.
  8. Vrácený produkt by měl být řádně zabezpečen.
  9. K zásilce by mělo být přiloženo prohlášení uvedené v odst. 2 a kopie dokladu o nákupu.
  10. Zákazník nese odpovědnost za snížení hodnoty věci způsobené používáním, které přesahuje nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a fungování věci.
  11. Obchod provede vrácení plateb neprodleně, nejpozději však do okamžiku obdržení věci zpět.
  12. Vrácení plateb se uskuteční stejným způsobem, jakým byla provedena platba, pokud zákazník výslovně nesouhlasí s jiným způsobem vrácení. Pokud zákazník zvolí způsob doručení věci jiný než nejlevnější obvyklý způsob doručení nabízený Obchodem, Obchod není povinen zákazníkovi vrátit dodatečné náklady, které vynaložil.
  13. Pokud zákazník podá prohlášení o odstoupení od smlouvy před tím, než Obchod přijme jeho nabídku, nabídka přestane platit.
  14. Právo na odstoupení od smlouvy nepřísluší zákazníkovi v případě smluv týkajících se produktů s krátkou dobou trvanlivosti, smluv, jejichž předmětem je věc dodaná v zapečetěném obalu, kterou nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal po doručení otevřen, a dalších případů uvedených v platných právních předpisech.

Odstoupení od smlouvy může být provedeno podle níže uvedeného vzoru, který je k dispozici ke stažení na webové stránce obchodu:

Formulář odstoupení od smlouvy:

Prohlašuji, že odstupuji od kupní smlouvy ze dne ...................

číslo objednávky ....................................

uzavřené prostřednictvím systému internetového prodeje

mezi

ADEKO KOCUR Spółka Komandytowa se sídlem v Rudě Śląské, ul. Planty Kowalskiego 5, Ruda Śląska 41-709 KRS: 0000764262,

a

Jméno a příjmení: ................................................

Adresa: ................................................................

PSČ: ...................................................................

Město: .....................................................

Název zboží: ...................................................

E-mailová adresa: .....................................................

Telefonní číslo: ........................................................

Platbu za vrácené zboží prosím převeďte na níže uvedený bankovní účet:





................................................

datum a podpis osoby podávající prohlášení

IV. Záruka

  1. Základní práva a povinnosti Obchodu a Spotřebitele upravuje Zákon o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014 (Dz.U.2023.2759 t.j. ze dne 2023.12.22). Zákazníci mají právo na reklamaci produktu zakoupeného v Obchodě, pokud má fyzické nebo právní vady.
  2. V případě jakýchkoli pochybností o vlastnostech produktu, zejména těch, které nejsou uvedeny v informacích obsažených v nabídce zveřejněné Obchodem, by měl zákazník před podáním objednávky směřovat dotaz na Obchod prostřednictvím jednoho z kontaktních kanálů uvedených v pravidlech. Obchod neodpovídá za záruky o vlastnostech produktu, které nebyly známy v době vydání produktu.
  3. Pokud zboží není v souladu se smlouvou, může spotřebitel požadovat jeho opravu nebo výměnu.
    • Obchod může provést výměnu, pokud zákazník požaduje opravu, nebo Obchod může provést opravu, pokud zákazník požaduje výměnu, pokud je dosažení shody zboží se smlouvou způsobem zvoleným zákazníkem nemožné nebo by to znamenalo nepřiměřené náklady pro Obchod. Pokud je oprava a výměna nemožná nebo by to znamenalo nepřiměřené náklady pro Obchod, může odmítnout dosažení shody zboží se smlouvou.
    • Při posuzování nepřiměřenosti nákladů pro Obchod se berou v úvahu všechny okolnosti případu, zejména význam nesouladu zboží se smlouvou, hodnota zboží v souladu se smlouvou a nepřiměřené obtíže pro zákazníka vzniklé změnou způsobu dosažení shody zboží se smlouvou.
    • Obchod provede opravu nebo výměnu v přiměřeném čase od okamžiku, kdy byl Obchod informován zákazníkem o nesouladu se smlouvou, a bez nepřiměřených obtíží pro zákazníka, s přihlédnutím k povaze zboží a účelu, pro který jej zákazník zakoupil. Náklady na opravu nebo výměnu, včetně zejména poštovních poplatků, dopravy, práce a materiálů, nese Obchod.
    • Zákazník zpřístupní Obchodu zboží podléhající opravě nebo výměně. Podnikatel odebírá od spotřebitele zboží na své náklady.
    • Pokud bylo zboží nainstalováno před zjištěním nesouladu se smlouvou, Obchod demontuje zboží a opětovně jej nainstaluje po opravě nebo výměně, nebo tyto činnosti zadá na své náklady.
    • Zákazník není povinen platit za běžné užívání zboží, které bylo následně vyměněno.
  4. Pokud zboží není v souladu se smlouvou, může zákazník podat prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy, pokud (i za podmínek):
    • Obchod odmítl dosažení shody zboží se smlouvou;
    • Obchod nedosáhl shody zboží se smlouvou;
    • nesoulad zboží se smlouvou přetrvává, i když se Obchod pokusil dosáhnout shody zboží se smlouvou;
    • nesoulad zboží se smlouvou je natolik významný, že odůvodňuje snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy bez předchozího využití prostředků ochrany uvedených v odst. 3;
    • z prohlášení Obchodu nebo okolností jasně vyplývá, že nedosáhne shody zboží se smlouvou v přiměřeném čase nebo bez nepřiměřených obtíží pro zákazníka;
    • Snížená cena musí být v takovém poměru k ceně vyplývající ze smlouvy, v jakém je hodnota nesouladu zboží se smlouvou ve vztahu k hodnotě zboží v souladu se smlouvou;
    • Obchod vrátí zákazníkovi částky dlužné v důsledku využití práva na snížení ceny neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od obdržení prohlášení spotřebitele o snížení ceny;
    • Zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je nesoulad zboží se smlouvou nevýznamný. Předpokládá se, že nesoulad zboží se smlouvou je významný.
    • Pokud nesoulad se smlouvou se týká pouze některých zboží dodaných na základě smlouvy, může zákazník odstoupit od smlouvy pouze ve vztahu k těmto zbožím, stejně jako ve vztahu k jiným zbožím zakoupeným zákazníkem spolu se zbožím nesouladným se smlouvou, pokud nelze rozumně očekávat, že zákazník bude souhlasit s tím, že si ponechá pouze zboží v souladu se smlouvou
    • V případě odstoupení od smlouvy zákazník neprodleně vrátí zboží Obchodu na jeho náklady. Obchod vrátí zákazníkovi cenu neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od obdržení zboží nebo důkazu o jeho odeslání.
    • Obchod provede vrácení ceny stejným způsobem, jakým byla provedena platba, pokud zákazník výslovně nesouhlasí s jiným způsobem vrácení, který pro něj není spojen s žádnými náklady.
    • V případě zjištění vady zboží může podnikatel nakupující pro účely související s podnikáním, avšak nemající pro nakupujícího odborný charakter, využít práva vyplývající z odpovědnosti za vady. Pro uplatnění reklamace by se měl podnikatel neprodleně spojit s obchodem prostřednictvím dostupných komunikačních prostředků, uvést podrobné informace o vadě zboží a požadovat výměnu zboží za bezvadné. Obchod se zavazuje posoudit reklamaci do 14 dnů od data jejího podání. V případě oprávněné reklamace podnikne obchod nezbytné kroky k opravě vady, výměně zboží za bezvadné nebo vrácení části či celé zaplacené ceny.
  5. Pro uplatnění práv z odpovědnosti za vady by měl být produkt zaslán na adresu obchodu uvedenou v pravidlech. Zákazník může zadržet platbu ceny až do splnění povinností vyplývajících z odpovědnosti za vady ze strany obchodu.
  6. Produkt by měl být zaslán zabalený a zabezpečený před případným poškozením během přepravy, spolu se všemi prvky, které byly obdrženy při nákupu, jako jsou návody apod.
  7. Obchod nese odpovědnost za nesoulad zboží se smlouvou existující v době jeho dodání a zjištěný během dvou let od tohoto okamžiku, pokud není stanovená lhůta trvanlivosti zboží, stanovená obchodem, jeho právními předchůdci nebo osobami jednajícími jejich jménem, delší. Předpokládá se, že nesoulad zboží se smlouvou, který se projeví před uplynutím dvou let od dodání zboží, existoval v době jeho dodání, pokud není prokázáno jinak nebo pokud toto předpoklad nelze sladit se specifikou zboží nebo povahou nesouladu zboží se smlouvou.

V. Reklamace

  1. Reklamace lze podat elektronicky prostřednictvím e-mailu nebo písemně v tradiční listinné formě.
  2. Obchod posoudí reklamaci do 14 dnů od data účinného podání reklamace.
  3. Reklamace není možné podat v případě:
    • mechanických poškození, vzniklých v důsledku nesprávného použití,
    • samostatných oprav nebo úprav v rozporu s doporučeními výrobce. Odpověď na reklamaci je zasílána na e-mailovou adresu uvedenou při nákupu. V případě změny e-mailové adresy - za účelem zlepšení procesu reklamace - je nutné tuto informaci oznámit obchodu.

VI. Záruka

  1. Zboží prodávané obchodem může být předmětem záruky poskytnuté výrobcem nebo distributorem zboží.
  2. Pokud je na zboží poskytnuta záruka výrobcem nebo distributorem, informace o existenci a obsahu záruky týkající se daného zboží je zveřejněna na webové stránce obchodu.

VII. Odpovědnost Prodávajícího

  1. Prodávající nenese odpovědnost za neplnění nebo nesprávné plnění smlouvy způsobené vyšší mocí nebo činností správních orgánů.
  2. S výhradou omezení vyplývajících z obecně závazných právních předpisů, Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé v souvislosti s informatikými chybami nebo problémy s připojením, jako je: nemožnost používání webové stránky obchodu zákazníkem, chyby při zobrazování informací na webové stránce, nedostatek prvků popisu nebo informací o produktech, rušení připojení, vady, nesprávné fungování, zpoždění operací nebo přenosů, počítačové viry, porucha linky nebo systému. Zejména Prodávající nenese odpovědnost za škody způsobené technickými problémy elektronické pošty způsobenými telekomunikačními operátory nebo vzniklými technickými chybami na straně zákazníka.
  3. Prodávající nenese odpovědnost za veškeré důsledky nesprávného provedení registrace nebo nákupu bez registrace, včetně uvedení nepravdivých nebo chybných údajů, nesprávného provedení objednávky v rozporu s těmito pravidly.

VII. Závěrečná ustanovení

  1. Tato pravidla upravují veškeré zásady provádění nákupů prostřednictvím internetového obchodu ADEKO.Kids. Ve všech záležitostech neupravených těmito pravidly se uplatní ustanovení Občanského zákoníku, zákona ze dne 18. července 2002 o poskytování služeb elektronickou cestou (konsolidované znění Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 s pozdějšími změnami) a dalších zákonů, a ve vztahu k spotřebitelům také zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů (Dz. U. 2014 r. poz. 827).
  2. Změny těchto pravidel vyžadují předchozí oznámení na webové stránce Obchodu. Pravidla nabývají účinnosti dnem 01.03.2024.